MALAYSIA-SINGAPORE-BRUNEI-INDONESIA-THAILAND-BANGLADESH
ADMIN AKAN UPDATEKAN INFO & TESTIMONI TERKINI DALAM MASA TERDEKAT

Maklum balas sertamerta CALL/WHATSAPP Faizah Abu Bakar 019-3227519

Saturday, January 12, 2013

Penjagaan Jantung dengan Kapsul SNE dan Artercardy


Kapsul SNE
dan Artercardy Essence dirumus dengan minyak biji seabuckthorn liar Mangolia Dalam berasaskan gabungan penyelidikan yang unik dan diproses dengan kaedah pengekstrakan superkritikal Co² yan menepati piawaian kualiti antarabangsa.

Kapsul SNE padat dengan nutrien dan membantu membaikpulih sel-sel yang rosak. Juga, kandungan antioksidannya yang tinggi seperti vitamin A,C,E,SOD dan OPC melindungi sel-sel jantung daripada ancaman radikal bebas.

Artercardy Essence kaya dengan asid lemak seperti asid linolenik, asid arakidonik dan sebagainya. Ia membantu melegakan simptom dan ancaman yang berkait dengan penyakit kardiovaskular yang diakibatkan oleh tahap kolesterol yang tinggi.

Selain itu, pemakanan yang sihat, aktiviti fizikal yang kerap dan menjauhkan diri daripada asap tembakau, pemilihan pemakanan yang kaya dengan sayur-sayuran dan buah-buahan serta mengelakkan makanan yang tinggi kandungan lemak, gula dan garam yang berlebihan membantu mengelakkan penularan penyakit kardiovaskular dan strok.




FAKTA POPULAR

Email Admin

Hubungi kami untuk kami BUKTIKAN:
Nama:
Alamat Email:
BLOG URL
Catatan
Pastikan email anda betul kerana sukar untuk Admin membalasnya.
Maklum balas sertamerta call/sms Faizah Abu Bakar 019-3227519
Related Posts with Thumbnails